پذیرش-نیوزلند
پذیرش-استرالیا-دانشگاه

پذیرش تحصیلی استرالیا و نیوزلند

ه طور معمول، فرآیند اخذ پذیرش برای همه دانشگاه ها به صورت آنلاین بوده و نیازی به ارسال فیزیکی مدارک نیست. ممکن است در موارد خاصی، واحد پذیرش دانشگاه درخواست کند تا مدرک اضافه، اصل مدرک، یا تائیدیه خاصی را به پرونده اضافه کنید. معمولا نیازی به پست کردن این موارد نیست و همه مدارک به صورت دیجیتال در اپلیکیشن آنالین آپلود می شوند.(البته موارد خیلی کمی هم اتفاق افتاده اند که دانشگاه درخواست کرده تا بعضی مدارک به صورت پستی ارسال شوند). مدارکی که برای اپلیکیشن آنلاین لازم هستند بسته به دانشگاه و رشته متفاوت بوده اما به طور کلی شامل این موارد هستند:
پاسپورت، مدارک تحصیلی قبلی و ریزنمرات، مدرک زبان، پروپوزال، توصیه نامه ها، رزومه.
مدارکی که برای اپلیکیشن آنلاین آپلود می کنید باید به تائید نماینده دانشگاه، وکیل دادگستری یا دفتر اسناد رسمی رسیده باشند. بعضی از دانشگاه ها صرفا تائیدیه نمایندگان خود را قبول دارند. قبل از آپلود مدارک از بخش پذیرش دانشگاه مورد نظر در این زمینه سوال کنید. نمایندگان دانشگاه معمولا کار تائید کردن مدارک را به صورت رایگان انجام می دهند.
 

خدماتی که دریافت می کنید از ابتدا تا دریافت ویزا استرالیا و نیوزلند.

1-
تکمیل اپلیکیشن آنلاین برای دوره های لیسانس؛ ارشد؛ ارشد مجدد؛ دکترا (مشاوره اولیه رایگان)
2-
تیم پشتیبان مشاوره رایگان و تخصصی  برای انتخاب شما در تصمیم گیری بهترین دانشگاه ها و دوره های آموزشی برای شما ارائه می دهد.
 تیم پشتیبان ما با شما تماس میگیرد و بر اساس رزومه شما لیستی از دوره های دقیق موجود را برای شما ارسال می کند که شامل لینک وب به محتوای کامل هر دوره، و همچنین هزینه ها، الزامات ورود و مهلت درخواست است.
فهرست را با دقت مرور کنید: به وب سایت هر کالج نگاه کنید، برای هر گونه توضیح با ما تیم پشتیبان تماس بگیرید. ضروری است که تا حد امکان در مورد گزینه های خود مطلع باشید.
3-
پس از تصمیم گیری در مورد رشته و دانشگاه های مورد نظرخود، به تیم پشتیبان اطلاع دهید و  فرم ها و درخواست ها و دستورالعمل های دقیق درخواست رادریافت  خواهید کرد که شامل لیستی از مدارک پشتیبانی لازم است.
4-
درخواست های تکمیل شده به همراه مدارک لازم را به تیم پشتیبان ارسال کنید. سپس درخواست ها برای ارزیابی به دانشگاه های مربوطه ارسال می شود.
5-
به محض اطلاع از نتیجه درخواست شما،  تیم پشتیبان با شما تماس خواهد گرفت. پس از پذیرش موفقیت آمیز،  یک راهنما برای شما ارسال می شود تا شما را در مورد مراحل بعدی راهنمایی کند. این شامل راهنمایی در مورد فرآیند پذیرش شما و جزئیات نحوه درخواست ویزای دانشجویی می باشد.
6-
پس از تکمیل فرآیند درخواست تحصیل، تیم پشتیبان در مورد درخواست ویزای دانشجویی شما، کمک در سازماندهی محل اقامت و هر چیز دیگری که ممکن است قبل از عزیمت خود نیاز به سازماندهی داشته باشید، به شما کمک می کند. هنگامی که ویزای دانشجویی خود را دریافت کردید، باید توصیه ها و دستورالعمل های دانشگاه یا موسسه را در رابطه با زمان ورود خود برای روز تحصیلی دنبال کنید (باز هم در صورت هرگونه سوال با تیم پشتیبان  تماس بگیرید)
تنها کاری که ما به شما واگذار می کنیم این است که جشن خداحافظی بزرگ خود را ترتیب دهید.